sestdiena, 2011. gada 29. janvāris

lately

Šī nedēļa pagājusi varen saspringta! Viss jau sākās ar to, ka Reinis bija nedaudz apvainojies uz mani, ka nebiju ar viņu kopā pavadījusi brīvdienas. Tāpēc pirmās dienas viņš ar mani runāja maz. Bet man pašai nemaz nebija daudz laika, lai ar viņu noņemtos. :( Gatavošanās grūtākajam k.d. fizikā kādu vien esmu redzējusi, kā arī politikas jēdzienu iekalšana galvā nemaz nebija viegla. Matemātikā sapratu, ka par permutācijām neko nesaprotu. Jēj, man bija 1 pareiza atbilde no 6. Isn't it awesome. Bet vismaz 2dien nenotika 2 stundas, un sanāca neierasti agri doties mājās. Pirms treniņa sacepu vēl vafelītes un tad jau devos pakačāties. 8) Trešdien, atkal nenotika viena stunda, un no rīta tātad bija 2 tukšie logi stundu sarakstā. Miegs miegs miegs. Jā! Diena pagāja puslīdz raiti, beidzot sāku arī gatavoties fizikas olimpiādei. Bet pirms tam tika sapildītas vafeles ar iebiezināto krēmu.! :) Tad sāku lasīt fizikas teorijas grāmatu - vidusskolas kursu. Līdz manās mājās ievēlās 3 slēpotāji, ciemos pie māsas, bet es dabūju konfekšu kasti. :) Pēc tam bija grūti koncentrēties uz formulām, jo blakus telpā visu laiku skanēja smieklīgi joki. stulbi man. bet tā kā viens no viņiem bija Reinis (dzīvs, ar segvārdu Nauris), tad mēģināju piespiest sevi kko arī izlasīt. vakara gaitā pieveicu aptuveni 120 lpp. Nākošajā dienā saīsinātās stundas līdz vieniem, pēc tam tikšanās ar Evu Sietiņsoni -Zatleri, jā Zatlera dēla sievu un Cēsu alus priekšnieci. Reinis arī paklausījās viņā. Sēdēja aiz manis (smieklīgi, bet kāds tiešām viņam bija sagādājis krēslu)! 8) Vēlāk fizikas uzdevumi līdz pat dienas beigām. Un māsa bija uzcepusi man kūku vārda dienā - ņammi.! Bet diemžēl nākošajā dienā olimpiādes laikā sapratu, ka gatavojoties tikai 2 dienas pirms, sagatavoties nevar.! Tāpēc devos uz treniņu, un izvingrināju maziņos, kas drīz būs garāki par mani vai jau ir.! Atlikušo enerģiju iztērēju angļu valodas runas izdomāšanai un zpd anketu apkopošanā, kas izvērtās par ļoti smieklīgu procesu - atbildes dažas bija unikālas. :D Šodien ilgs miegs, kam sekoja treniņš, kura laikā uzmundrināju Gunitu, kurai bija sacensības. Pēc tam zpd anketu datu sarakstīšana datorā un 5h delfos, lai uzkrātu politiskās aktualitātes manā galvā. Un tādas izskatās, ka būs turpmākās 2 nedēļas - pilnas darba! Bet man vismaz ir Reinis, kas vienmēr uzlabo garastāvokli, tagad kkur pazudis, droši vien šķūrē sniegu, jo jau atkal snieg. :) Rīt svinības, kaut kā jau tā vārda diena jānosvin, žēl, ka izjuka Ilzes-Ildzes pasākums. :( Un jā šķiet, ka ir radušies plāni par vasaras darbu. Cerams izdosies. :))

4 komentāri:

Blondā Marta teica...

tas ZPD tiešām ir viens liels čakaris!bēet ja es tev kkā varu palīdzēt-dod ziņu.labprāt tev palīdzēšu;)(ja reinis man to vsp ļaus;()

Ilze Bū teica...

tagad jau viss ieiet pareizajōs sliežukozzz ar zpd. bet paldiešukzz. :*

Jānis Kūms teica...

Reinis gan ir viens interesants čomiņš :D Bet Tev veicās ar viņu :p

Ilze Bū teica...

Viņš ir visforšākais, inteleģentākais, smukākais un visādi citādi vislabākais! :) un jā man veicās! :p