ceturtdiena, 2011. gada 13. janvāris

Vestienā

"Sports ir iespēja kaut uz pāris stundām aizmirst ikdienas problēmas un gūt pozitīvu lādiņu." Un tā tik tiešām ir. Sestdien un svētdien piedalījos pirmajos šī gada mačos Vestienā - orientēšanās uz slēpēm, neliels satraukums, jo iepriekšējā gadā gadījās pārsist degunu un izbaudīt asinis uz sejas. :) :D Pirmajā dienā slēpojās labi un arī kļūda bija tikai viena, bet diemžēl diezgan tizla. Pirmais kalns bija gandrīz vai nāvējošs - uz augšu un salīdzinoši garš. Pēdējais kalns, šoreiz uz leju, arī nebija nekāds medutiņš. Bet kopumā bija prieks par dienas rezultātu - 2.vietu. Tālāk sekoja došanās uz naktsmītni jeb veco sporta zāli. Labi jau, ka Vestienā bija elektrība un labi, ka zāle tāpēc bija apkurināta. Nē, diemžēl, elektrība Vestienā nebija biežs ciemiņš. Tomēr aukstuma sajūtu aizdzina vakariņas - 2 zupas porcijas, kartupeļi, salāti, marinētie gurķi, 2 karbonādes ( 1 mana, 2 sveša), un 1,5 saldie (o,5 arī nebija mani). Ar Artu pamanījām, ka māceklis Andris K. jau ir apguvis daļēji mūsu arodu ( 3 porcijas saldā), par ko arī liels prieks. Pēc maltītes burtiski vēlāmies atpakaļ uz savu ledusskapīti. Īsti nezinu kas man naktī sagādāja nelielu siltumu - 2 biezie džemperi, zeķubikses un siltās bikses, vilnas zeķes, cepure un cimdi, 3 segas vai Arta, kas gulēja blakus - laikam jau pēdējais. 8) Labākais vakara brīdis - Arta: Es laikam gulēšu ar cepuri! Es, guļot JAU ar cepuri, kuru Arta nav pamanījusi: Jā, es laikam arī! :D Diezgan forši, ka elektrība, kas tomēr parādījās jau pēc 8ņiem atkal pazuda, kas nozīmēja vienu - jāiet gulēt. Otrajā dienā ārā jau vairs nelikās nemaz tik auksts. Piepalīdzēju Artai nenokavēt startu un tad jau arī pati biju uz slēpēm. Diemžēl kondīcija otrajās dienās man ir sliktāka, kā pirmajās. Tāpēc, pirmkārt, grūtības sagādāja fiziskā trūkums. Bija jautri arī braukt pa miglu, it īpaši situācijās uz lauka, kad visapkārt tev ir viens vienīgs baltums. Vidus daļā pieļāvu milzīgu kļūdu, kuru labojot izdarīju vēl vienu. Cik žēl. Tur arī aizgāja mans pjedastāls. Otrajā dienā 7. vieta. Kopvērtējumā ierindojos 5. vietā. Priekš pirmajām sacensībām nav slikti. :) Diemžēl mājās aizbraucot atklāju, ka Vestiena ir pievākusi manu mīļo telefonu, tad nu tagad neesmu sazvanāma. :(

Nav komentāru: