piektdiena, 2011. gada 21. janvāris

R3

Šodien skolā notika erudīcijas konkurss, protams, nekas īpaši svarīgs, bet tomēr kā m.j. šodien vismaz 3 reizes atkārtoja : "Tu neesi erudīta! " nedaudz kko nozīmē, es tik tiešām esmu neerudīta. Labi, ka vismaz jautājumus no ķīmijas zināju par 80%.! Tagad mērķis naktīs tik bieži neiet pie Reiņa un mācīties būt erudītai! Viņš, protams, uz visiem 24 jautājumiem, tos pat nelasot, atbildēja pareizi.
Šodien uzzināju, ka viņam patīk tīrīt sniegu, viņš pirms tam dzīvoja Aļaskā, bet globālās sasilšanas dēļ tur vairs neesot tik daudz sniega, atlicis vien braukt uz Latviju. Mūsu valstī paliks tikai līdz 15. martam, jo dosies tur kur vairāk sniega >uz Grenlandi kā apmaiņas students. :) Paralēli ginekologa darbam vēlas strādāt arī par sniega lāpstas operātora, kas nav nekas pārsteidzošs. Izrādās, ka Reinis ir izvēlīgs meiteņu ziņā, cerams, tas nozīmē, ka esmu laba partija.! 8) Viņam ir maigas, siltas rokas, jo tās viņs ietauko ar dabīgām taukvielām.
Matemātikas viela par permutācijām un variācijām viņam šķita tik viegla, ka pat aizmiga.
Man ir tāda dīvaina sajūta, ka viņš mani krāpj ar m.j., bet cerams, tā pāries.
Pārāk daudz par R! kas ar mani?
Pēc 3 matemātikas stundām piektdienās pieslēgt smadzenes uz gatavošanos matemātikas olimpiādei paliek ar vien grūtāk, tomēr, šodien pat pieveicu vienu uzdevumu pašas spēkiem. :) Par ko ļoti sapriecājos. :D
Tagad neliela atpūta un nākošās divas dienas tiks pavadītas cīnoties par vietām, cīnoties ar fiziku un ķīmiju, kā arī slinkumu, nekur malā nepaliek arī zpd, jo 9. februāris jau ir pārāk tuvu.
Šķiet, ka man būs nepieciešams lādētājs, lai atjaunotu savu potenciālo, kinētisko un visas citas enerģijas.
p.s. Mīļais draugs, ja tev nepatīk raksti par Reini, šķiet, ka tevi nāksies apbēdināt, jo arī nākošajā nedēļa viņš no mana bloga nepazudīs. :( :D

5 komentāri:

Sandra Grosberga teica...

Man patīk lasīt par Reini. :D Es tikai viņu neesmu vēl redzējusi.

Dace ◪ Buža teica...

man ar patīk. tad viņš ir no tās Madonas ja ? kā jau visi jaunie klasesbiedri ? arī dzīvo pie D un M ???

Ilze Bū teica...

Reinis ir ļoti noslēpumains un Dace viņš ir no Aļaskas, kā jau minēju!

Blondā Marta teica...

es vai mārtiņs jurkāns ir tas,ar kuru reinis krāpj tevi?:D(tu minēji,ka reinis krāpjas ar m.j)

Ilze Bū teica...

jocīgi sanāk, varbūt ar jums abiem. :D
bet domāts bija kačoks. ;)