pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

O-ski Lč '11

Šajās brīvdienās pabiju Alūksnes pusē, kur nodevos ziemas prieku baudīšanai > sprinta un garās distances Lč o-ski. Pirmā diena pa samērā līdzenu apvidu, tomēr, sanāca paķert lieki vienīgo lielo kalnu kartē. ups. Kā arī nepaspēju ātri noreaģēt uz kartes lielo mērogu, kā dēļ punkti nāca pretī ļoti ātri. Vēl viens piedzīvojums bija ezera šķērsošana, citējot "esam priecīgi, ka šodien ir neliels sals, jo dažas dienas atpakaļ, braucot ar burānu pāri ezeram sniegs kļuva mitrs, kā dēļ bijām noraizējušies par drošību uz ledus". Jaukiņi. Katrā gadījumā pēc distances jutos ļoti labi, jo salīdzinoši lielu kļūdu nebija. Tomēr rezultāts rādīja, ka esmu lēnāka par lēnu. :( Pa nakti devāmies pie vecmammas, neizpalika arī saldumu ēšana un tv skatīšanās. Marta ar vienu sānu mani sildīja pa nakti. 8) jeb mēs gulējām vienā gultā. Diors arī tālu nekur nebija. Tur arī radās kkas līdzīgs cīsiņam mīklā.! Jeb blondīne blondīns blondīne. :D Otrajā dienā Diors sasmērēja man slēpītes, uz ko liku lielas cerības, jo pagājušajā gadā tādejādi sanāca iegūt 1. vietu. Trase Alūksnē bija awesome, kā visgludākā virsma. Nedaudz iesildījos, Robucīts arī vēl pirms starta atčāpoja līdz manīm un tad vienā minūtē ar Dioru (strange) devos trasītē. Mmm. Jau uz pirmo punktu kļūda ceļa izvēlē, kurai sekoja arī distances virziena sajaukšana. Pacīnījos arī ar vienu opi - es viņu apdzenu, tad viņš mani, tad atkal es, tad viņš. :D Sanāca arī dīvains viens līkums, kur vēlējos palaist garām kādu spēcīgu čali, bet biju tik neizdevīgā vietā, ka viņš mani stūma uz priekšu ar savu roku uz manas muguras, un tikai pēc tam pabrauca garām. + viņš vēl atvainojas un neļāva man nokrist. 8) Nelielas bailes sagādāja daži stāvi nobraucieni, bet vismaz neiekritu ar galvu sniegā kā Sandžāaa. :D Kopumā man PATIKA. Un vispār vēlējos pateikt, ka sacensības bija ļoti labā līmenī, kā arī satiku Robucīti un kādam palīdzēju sasniegt labu rezultātu, kas kopumā šīs dienas veidoja par izdevušām. :) p.s. gandrīz salocīju Artas breketes viņu samīļojot.! :D smieklīgi.!

Nav komentāru: