otrdiena, 2011. gada 1. februāris

Mājasreinis

Jauna nedēļa iesākusies, un ne tajā sliktākajā veidā. Kā jau vienreiz rakstīju, pirmdienas ir patiesībā ideālas dienas. Šonedēļ ar īpaši foršu dienu, pilnu ar saules gaismu. Protams, es centos to izbaudīt par visiem 100%, atstājot klases žalūzijas atvērtas, tādā veidā neīpaši izpatīkot Kurzemes katlam, kas beidzās ar to, ka Gvido tās aizvēra un pārmeta žalūzijas striķi pāri radiatora trubām, kas atrodas pie pašiem griestiem. Es, protams, ar to netaisījos samierināties, tāpēc uzkāpu uz palodzes un mēģināju to virvi dabūt lejā, bet šķiet ar 165cm to izdarīt nav tik viegli, tālāk sekoja variants ar galdu, kam sekoja galds + grāmatu čupiņa, ar kuru vēl joprojām bija par maz, tad nu uzkrāvu vēl pārīti un izstiepjoties cik vien daudz varu, noķeksēju to objektu lejā. A ko puiši, protams uzjautrinājās! Tikai atcerieties, visgardāk smejas pēdējais. :p Šodien nemaz nebija mierīgāka diena. Sākot ar sportu, turpinot ar bibliotēku un latvieū valodu, bet nobeidzot ar Emīlu R. pie spoguļa un ģeogrāfijas pārbaudes darbu. :D Tad nu no latviešu valodas jautājums jums - kāda atšķirība ir starp Mājasreini un mājas Reini? Runājot par Reiņiem, tuvojas ēnu diena un mans čabulītis nespēj izšķirties starp ginekologu un vecmāti. Ko jūs ieteiktu? :) Ak, jā pēc stundām pasēdēju nedaudz ķīmijas kabinetā, jo 4dien jau olimpiāde un man patiesībā tagad būtu jārēķina uzdevumi, bet man jau ir apnikums. :( Pa tiešo no skolas uz treniņu, un galu galā sanāca, ka mājās nebiju bijusi 12h. not awesome! Vēl tikai 3 nedēļas, can't wait it! :)

Nav komentāru: