piektdiena, 2010. gada 21. maijs

Vasara tuvojas.!

Jā, līdz brīvdienām palikusi vairs tikai viena nedēļa, kura patiesībā jau ir chill.!
Šodien tika uzrakstīts pēdējais k.d. - ķīmijā.
Bet man atkal uznācis emo laiks. Kkas nav kā vajaga, bet cerams tas ir tikai noguruma dēļ.
Pirms divām dienām bija arī mana dz.d., kuru šogad izvēlējos nesvinēt. Paldies par kūkām - abām! Garšīgas.ņammmm. Un puķēm - 3! Un visiem tiem, kas mani apsveica. Diemžēl esmu nedaudz vīlusies kādā ļoti tuvā cilvēkā (un tas nav puisis). Apsveikumu nesaņēmu. Nu var jau būt, ka esmu tik kaitinoša un slikta, kā arī garlaicīga, ka lielāka uzmanība jāpievērš citiem un nevar pat sms atsūtīt!
Lai nu kā gaidu klases ekskursiju, it kā.
Taču, iespējams, nebūs labi mana ērcīguma dēļ.
Bet vismaz ar vienu cilvēku man būs patīkami būt kopā. Šī persona sapratīs.! ;)

Nav komentāru: