pirmdiena, 2010. gada 10. maijs

Lč '10

Jā, bija tādas sacensības pagājušajās brīvdienās. Pirmajā dienā sprints, kuru izvēlējos neskriet dažādu iemeslu dēļ (piem., Ls 3,50 par vnk sprintu nevēlējos maksāt)!!! Un beigu beigās izrādījās, ka arī Dace, Arta un Agnese darīja tā pat. Tāpēc chillojām apkārt, atbalstījām savējos.

Dzīvojām atsevišķi no citiem klubiem. Vakars izvērtās ļoti interesants. :D Cerams zēniem arī patika mūsu uzdotie jautājumi. :D Katrā gadījumā pa nakti pamatīgi nosalu, nekad tā nebija bijis. Pamatīgi aizsēju guļammaisam galu un gulēju kā aliņā. No rīta sanāca tā, ka varēja celties vēlu, tāpēc nekur nesteidzos. Rezultātā iznāca šitā(palikām pēdējās zālē).

Par 2.dienu. Garā distance - mana mīļāka. Jutos labi un biju gatava startēt + man bija superīga frizūra. Viss ritēja pēc plāna līdz 4.punktam, kad neieraudzīju grāvja pāreju. Sākuma likās, ka viss ir pareizi, līdz sapratu, ka nu jau esmu bišku pa tālu, tad nu atradu kādu koku,tur pazaudēju kādu laiku, kamēr lēnām un uzmanīgi pa viņu pārgāju pāri

Labi, ka aptuveni nojautu, kur esmu. Turpinājumā atkal rūpīga kartes lasīšana. Tomēr laikam pie beigām par daudz sapriecājos par finiša tuvošanos un pieļāvu sev raksturīgo kļūdu - nepareizs virziens uz 12.kp.
Te arī var aplūkot visu distanci. ;)
Rezultātā 5.vieta. Esmu diezgan apmierināta ar šo iznākumu.
Dienas joks: Ilze ieskrien finišā pēdējiem spēkiem un prasa Tolstijam (tā tagad sauc Daci): "Sabīne jau izskrēja?"
Tolstijs nesaprašanā: "Viņa taču ir tev tieši blakus.!!!"

Nav komentāru: