piektdiena, 2010. gada 12. novembris

Sadzīve

Šī nedēļa ir satriecoši "burvīga". Skolotāji pārspējuši paši sevi ar k.d. daudzumu. Kā rezultātā lielāko daļu dienas varu pavadīt īpaši nelāgā garastāvoklī. Pusdienas tagad ēdu pārsvarā ar savām meitenēm - Artu, Martu, Sandru - kuras arī paceļ manu garastāvokļa latiņu augstāk. :) Esmu iesaistījusies vēl pāris derībās, kas visticamāk man nāks tikai par labu. Un pēdējo nedēļu laikā esmu nometusi ap 1,5kg. 8) Protams nav forši noskatīties kā citi loka iekšā saldumus, vai, piemēram, šodien trakoti sakārojās koliņa, bet pārsvarā var mierīgi bez tiem draņķiem izdzīvot. Šķiet, ka vienīgais kārums, ko patiešām gribētos uzkost ir šokolāde. Pa šodienu un rītdienu kopā sanāks 6 matemātikas un 4 sporti, pa 2vām fizikām un ķīmijām. Šodien pilnīgi galva sāka sāpēt. Un man nepatīk, ka rīt sestdienā ir uz skolu jāiet. :( Svētdien paradzēts braukt uz Valmieru uz kkādu fizikas-ķīmijas pasākumu, kur kompašku sastādīs Arta un Sandra. Tagad sēžu mājās un neeju uz balli, jo man šitādas nepatīk > bet 3dien gan būs forši, nevaru vien sagaidīt. Šodien piepalīdzēju savam brālēnam ar matemātiku > cerams k.d. uzrakstīja labi. :) Tāda forša sajūta tagad. Bet vsp laiks ķerties pie mājasdarbiem. Čau. p.s. nedēļas joki:
  • Ildzes klasesbiedri 1.kl. ēda mušas;
  • Sandra: Unnn vienu lielo ūdeni! (hesītī, derību dēļ)

Nav komentāru: