pirmdiena, 2010. gada 1. novembris

pfff.

Klāt 1. novembris un tas pavisam nav jauki, jo laiks skrien ātrāk par ātru.
Brīvdienas arī galā, izrādās, ka neko sakarīgu neesmu paspējusi izdarīt.
Māsas ballītē varēja sastapt sen neredzētus cilvēkus par ko arī prieks.
Domāju tagad vērst uzmanību uz augstākajām idejām, pienācis arī lielo pārdomu laiks.
Tātad no šodienas 2 nedēļu garumā ir sākušās manas derības ar Viedu par saldumu, našķu neēšanu. Pie ledusskapja piesprausta zīmīte ar produktiem, kuri man ir liegti šajās 2 nedēļās. Un ja kas es to paveikšu, jo man tiešām negribās 2 nedēļas dzert melno tēju bez cukura + Ziemassvētkos pārtikt tikai no ūdens.
Tā kā iesācies novembris, sākusies arī mana treniņsezona. Šodien biju devusies uzskriet jeb izvilku savu "sportisko" dibenu laukā ( by R.E.), tā kā vēl neesmu atguvusi normālu fizisko kondīciju, tad sākumam ar 40 min pilnībā pietiek, lai arī cik nožēlojami tas izklausītos.
Tagad esmu pilna enerģijas, tāpēc došos mācīties, bet pirms tam sarūpēt sev vakariņas.
Ak, jā, šodien pirmo reizi lietoju savu jauno mp3, patīk man tas nieciņš.!

1 komentārs:

Eva teica...

kas visiem notiek ar to saldumu neēšanu?:D Tu esi jau kāds 4 cilvēks no kura dzirdu šito apņemšanos, bet nu visu cieņu, es tā nevaru :D