ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

Izmēģini arī tu!

Nevelti visur apkārt skandina, ka vislabākais nāk no dabas. Es šiem skandinātājiem pilnīgi piekrītu.
Nav jau noslēpums, ka pēdējās trīs dienas būtībā pavadu šādi > pieceļos, paēdu, skrienu treniņu, pāēdu, atpūšos, skrienu treniņu, pāēdu un eju gulēt.
Un šajās pēdējās dienās esmu uzgājusi dažās tīri labas skaistumprocedūras. Pirmā. Krunkām uz sejas nē!
Cik daudz gan dažādu krēmu tiek smērēts, lai novecotu pēc iespējas lēnāk. Un tas patērē tiiiiik daudz laika. Bet es mīļās dāmas esmu atklājusi, ko unikālu un pirms tam nebijušu. Zirnekļu tīkli!!! Kad esat nedaudz iesvīdušas sēņojot, ogas lasot vai vienkārši skrienot pa mežu, notēmējiet uz vistuvāk esošo zirnekļu tīklu un ar seju tajā ieskrieniet. Paturiet tikai dažas sekundes un ar roku to noslaukiet. Es būtībā to daru 3-4 reizes katra treniņa laikā un mana sejas āda burtiski staro.
Otrā. Tvirtām kājām un pēcpusei jā!
Cik daudz sviedru gan ir jāizlej lai iegūtu skaistu augumu!? Vingrojumi katru dienu, lai tikai nostiprinātu sēžamvietu. Bet pavisam ātri to var izdarīt, izskrienot cauri lapseņu pūznim un dabūt dzēlienus kājā un dibenā. Protams, sāpēs vismaz dienu, bet rezultāts būs lielisks. Un kā saka, nav skaistuma bez upuriem.
Trešā. Pēdām!
Nedrīkst aizmirst arī dubļu vannas priekš mīkstām, jaukām pēdiņām. Nekas tā neuzlabo asinsriti pēdās kā dublīši.
Bet būtībā treniņprocess ir un virzās arī uz priekšu. Piemēram, šīs nedēļas Meridiānā saliku Sandru finišā, protams, ne jau šādā tādā, distances pēdējie metri bija jāveic rāpojot > mans laiks - 47 sekundes, Sandrai 77 sekundes.
Spriediet nu paši, kura ir labāka! Un neaizmirstiet izmēģināt manis ieteiktās skaistumprocedūras. ;)

2 komentāri:

Arta teica...

zirnekļu tīkla procedūras patiešām strādā!:))))

Ilze Bū teica...

Un, re, jau pirmais lasītājs, kurš man piekrīt! Dabūsi cepumu nākošreiz! :*