piektdiena, 2010. gada 20. augusts

Pbk&Sk

Sestdiena un Purva bridēja kauss.
Pārsteidza cilvēku daudzums jeb mazums, tomēr tā kā savējo bija daudz, tad jautrības netrūka. Tā kā šīs stafetes bija jauktās, tad tiku pie 2 puišiem - Didža un Andra. :) Pirmais distanci veica A ar lielisku rezultātu un 3.vietu, tad nu arī es tiku distancē. Pirmo distances daļu astē vairāk vai mazāk vilkās Elīna S., kurai tā ir ierasta lieta. Bet man paveicās un no viņas tiku vaļā. Visu distanci vien domāju par to, lai tiktu augšā visos kalnos, jo bija tāds kalnains apvidus un kājas arī īpaši neklausīja. Galu galā distances beigās sastapu Viedu, bet pirmspēdējo punktu paņēmu ar nelielu atrāvienu, kuru pazaudēju uz vistizlāko kļūdu savā orientlaikā. sajaucu lentas, kas iet uz kpunktu ar lentēm uz finiša punktu. tā nu kādas 10s stāvēju pie kpunkta un nevarēju saprast, kur palikuši kompastieri, līdz man pieleca, kur esmu aizskrējusi. FAIL! tad nu kapāju uz pēdējo, pie kura jau pamanīju Viedu. Viņa pa priekšu es nopakaļ - veicām reālāko finišu ever - 2x šērsojot upi līdz pat nabai. nice.
D devās mežā kā trešais un iznāca kā trešais, apdzenot 2.vietu, bet palaižot garām 4.vietu! Bet Andris J. bija zvērā, jo TIKAI VIŅA dēļ komanda izrāva 2.vietu. ;) Balvā - krūzīte ar paliktni.
Svētdiena un Siguldas kauss.
Ierodamies kā pirmie. līdz startam chill, nekādas steigas, komandu plānošana Klubu stafetēm, līdz startam pa mierīgo kopā ar māsu- nereizi nepaskrienot. karsts. Startā iegūstu skaistu galvas rotu - eglīti ar visām saknēm.
Cilvēku kļūst ar vien mazāk, lai arī jau tā pat cilvēku ir ļoti maz. Manā grupā S21E tikai 4 dalībnieces. beigās izrādās, ka mežā dodos pēdējā, vismaz startu vēl nevāca nost pirms nebiju mežā. Smieklīgi bet ar skaņas pastiprinātāju nosauc manu vārdu, lai arī esmu vienīgā, kas vēl nav startējusi. bet par to tikai pasmejos. vēl vairāk smieklu man sanāk, kad laiks doties distancē, jo man par godu, kā pēdējai ieslēdz sirēnu. NICE. Uzsāku skrējienu ar nelielu riksīti + matos man vēl joprojām ir egle + saprotu, ka distance ir elementāra. lēnā riksī panāku visas savas 3 konkurentes. uztaisu nemazum kļūdas, bet mani tas neinteresē. tad sākas negaiss - pērkons, zibens - un man sametas nedaudz bailīgi un sāku prātot vai kompasi pievelk zibeni vai nē. lol. beidzot arī finišēju un kā izrādās egle vēl joprojām matos + 1.vieta S21E. Laiks doties mājās.
Priekšā Malienas kausi, un vsp kas visiem ir ar tiem kausiem??? citu neko izdomāt nemāk???

Nav komentāru: