otrdiena, 2011. gada 27. decembris

Balti?

Kā jau minēju Z-svētkus braucām svinēt uz Balviem kā parasti. Bija arī ziņots par nelielu sniegu šajā apvidū! :) Tāpēc Z-svētku vakarā varēja priecāties par šo balto, lai arī mazo kārtiņu ar sniegu. Dienas pagāja tiešām ātri un jautri. Brālēni kā vienmēr izcili, pabiju gan pār plecu, gan tiku nokutināta, gan "čupiņa krājās" apakšā utt. Būtu awesome dzīvot kopā ar viņiem. Un ēdiens, labi, ka esmu dzīva! :D Pārēdos, pārēdos, pārēdos. To 9 ēdienu vietā šķiet bija kādi 1000! Pie tam 3 saldie. Un pusstundas garajā video, kas tika uzņemts, ir pavisam labi redzams, ka uz beigām es jau vairs nesmaidu. Un bija arī salavecis ar interesantu bārdu, jāsaka šādi, ko tik mana ģimene neizdomā! Un dāvanu kaudzes, un dzejolīši. Šogad tīri moderni Ziemassvētki sanāca, dzejolīši tika skaitīti ar datora un interneta palīdzību - gudrie cilvēki. Kas vēl? Brālēni pierunāja spēlēt datorspēles ar viņiem vienotā tīklā. Vispirms Age of Empires un pēc tam arī Warcraft III! Tas kkā ievilkās līdz pustrijiem naktī, bet man jau patika, lai gan īsti nemaz nesapratu, kas man jādara! :D Noskatījos arī mega daudz filmu pa tv. Tātad svētkos būtībā darījo neko! Un tu?

Nav komentāru: