svētdiena, 2010. gada 11. aprīlis

saturday & sunday

Sestdien bija lielā malkas diena, aptuveni piecas stundas pie omas bija bars cilvēku, nerimstoša zāģu skaņa, utt. Starp citu malku cirst ir ļoti forši, un man sanāca daudz labāk nekā Broņislavai (tā tagad dēvēju savu māsu). 17 kubi malkas, tik daudz tur bija, iespējams kādu trešo daļu sasmalcinājām. Balvā par šo darbiņu dabūjām kārtīgas pusdienas - omas pusdienas (tātad visi kļuvām par pāris kg smagāki :D). Vakarā devos uzskriet treniņu, māsa piestādīja kompāniju, tikai viņa ceļa gabalu pieveica ar riteni. Man šī diena likās pilnvērtīga un ļoti ļoti forša. Dienas nobeigumā noskatījos 3 dažādu seriālu pēdējās sērijas, un visas mani pamatīgi šokēja. Gulēt devos daudz ātrāk nekā pēdējā laikā ierasts, jo no tās cirvja cilāšanas biju pamatīgi nogurusi. Šodien pamodos, jo kkas pīkstēja, ilgu laiku nevarēju saprast kas tā par skaņu un cerēju, ka viņa drīz beigsies, tikai pēc pamatīga laiciņa sapratu, ka tas ir mans modinātājs. Šodien bija vairāk kā tikai smags rīts, gribējās pagulēt daudz ilgāk, jo kurš gan brīvdienās ceļās 7??? Bet nu tomēr kkā izrausos un sataisījos šī gada 2. sacensībām. Pusaizmigusi aizkratījos līdz sacensību centram un secināju, ka sāp visas maliņas (no sestdienas). Pirms starta īpaši mēģināju izstiept sāpīgo augštilba muskuli, bišku labāk jau palika, bet tomēr varēja just, ka nav kkas kārtībā. Ar šīs dienas startu esmu diez gan apmierināta. Lai gan darīt vēl ir ļoti daudz ko, tomēr šodien jutos nedaudz labāk kā pagājušo nedēļu. Vienīgi orientēšanās gan varēja būt labāka. Turpināšu cītīgi strādāt pēc plāna, un cerams viss ies tikai uz augšu. Liels paldies Edgaram, par sadarbību! ;) Tikko pabeidzu preperēt Dantes "Dievišķo komēdiju", tas paņēma tikai kādas 4 stundas. :D Tagad vēl jāuzraksta miniatūra, viens viedoklis un vēl citi čakarīgi mājasdarbi. Domājams, ka palikšu augšā līdz kādiem vieniem. Ir arī doma rīt neiet uz stundām.!? Priekšā viena smaga izvēle - atklātā matemātika vai atlases? Ko jūs par to domājat?????

5 komentāri:

Eva teica...

protams, ka atlase, štrunts pa matemātiku :D

Anonīms teica...

Uz atklāto tu varēsi arī nākamgad aizbraukt.. ;) Tev vienkārši jāizvērtē, kas ir tas, ko tu vari iegūt katrā no variantiem.. Bet es domāju, ka tur nav daudz ko domāt.. :D

Vieda teica...

piekrītu Robim

Sandra Grosberga teica...

kas tev ir svarīgāk - viena garlaicīga matemātikas olimpiāde, kur 5 stundas jāsēž piesmakušā kabinetā vai atlses, kur Tev ir visas iespējas tikt uz BČ? :)
es, personīgi, neatbalstu matemātiku, bet man šogad nav izvēle :(

Ilze Bū teica...

Laikam jau būs jādara, kā jūs sakāt.!