svētdiena, 2010. gada 18. aprīlis

51.JÜRIÖÖJOOKS

Pagājis aptuveni gads kopš pirmo reizi startēju ar OK Vōru vārdu. Arī šis gads iesākās ar Jurģu dienas nakts skrējienu. Kopā ar mani bija arī māsa un Vieda (arī koliņa).

Jutos perfekti - nekas nesāpēja, nekur nevilka (muskuļus) un skrējās pasakaini ātri. Paldies Valteram par lampu, kokos ar galvu centos neskriet iekšā. Kā jau teicu ātrums bija ideāls, vēl superīgāk bija, ka mans pirmais etaps (Jonatans - :) ) izskrēja viens no pirmajiem, apsteidzot I komandas I etapu (mēs bijām II kom. ), nu jā tad nu mēģināju noķert 2 dāmas, kas bija jau startējušas kādas sekundes iepriekš. Līdz pirmajam punktam tas jau bija paveikts. Turpinājumā turējos abām astē. Varētu teikt, ka viss bija labi līdz nāca punkts ar nr. 31! Kartē var apskatīt šo jauko piedzīvojumu. Un ja kas, es nebiju vienīgā, kas veica šādu varoņdarbu - tas bija grupas darbs. :D Mēs tur beigu beigās bijām ap 20 meitenēm. Jā!... Pazaudētas aptuveni 8 min, turpinājumā daudz ceļu variantu, atlika vienīgi skriet cik vien spēju. Jauki ir skatīties uz rindiņu ar skrējējiem, kas skrien pa priekšu viens aiz otra, bet vēl jaukāk viņus visus mēģināt apdzīt. Vēlāk pie pirmspēdējā punkta nenostrādā idents, krītu panikā, tomēr atceros uz kartes atzīmēties ar spiedodziņu, un mēģinu atkal noķert meitenes, jo identa dēļ zaudēts laiks. Tas pats notiek pie pēdējā kp. Nesaprašana vēl lielāka, nu jau parādās stress, jo uzskatu, ka esmu nogalinājus savu mazo elektrisko draudziņu. Tomēr uz finiša līnijas beidzot atskan pīkstieni. Nododu stafeti un dodos uz nolasīšanas telti. Tur man paziņo - Tu neesi notīrījusi identu pirms starta. Acumirklīgs ŠOKS.!!! Emocijas vienkārši gāžas pār mani - nesaprašana, apjēgšana, dusmas un beigu beigās arī asaras parādās. Dsq - tikai ne man, nu nē, un vēl pie tam stafetēs, un ar Vōru komandu. Tā kā īsti nebiju sapratusi visu, vēlreiz piegāju pie tiesnešiem, parunājos un noskaidroju, ka tomēr viss būs ok! Dēm... Tāds atvieglojums un atkal jau dusmas. Muļķe, blonda muļķe. Vēl manā komandā bija Eleri, kā arī divi laivotāji - Sixten un Heiti. :D Prieks par viņiem visiem, izcīnijām augsto 9. vietu, nebūtu manis, iespējams rezultāts būtu augstāks...

Vēl lielāks prieks par I komandu, kuri izcīnija 2. vietu.! Pasākums ar lielo P, viss kā vienmēr izcili noorganizēts. Vienīgi laiks gan mūs nesaudzēja - nenormāli spēcīgs un auksts vējš. p.s. šodien beidzot saņēmu savu Hesburgera bonuskarti.! :) dzīve rit uz priekšu, bet es kkur velkos nopakaļ.

Nav komentāru: