piektdiena, 2013. gada 4. janvāris

2012. gada rezumē

Skatos, ka daži vēl pa laikam ieskatās šajā saitē, ar cerību kko atrast! Nu iespējams tagad tā nebūs veltīga laika izšķiešana!
Un, jā, esmu vēl dzīva!
Un šeit varēsi uziet kaut kādu puslīdz sakarīgu mana 2012. gada apkopojumu.
Mēģinot atcerēties pagājušo gadu, sapratu, ka tajā daudz kas darīts gan pirmo reiz, gan pēdējo!
Gads iesākās patīkami, par ko liels paldies Kristapam! Lai arī pati visu sačakarēju, kā vienmēr!
Martā piedzīvoju savu 1. žetonvakaru ar saviem iedomīgajiem klasesbriežiem, šķiet, ka arī pēdējo!
Gads nozīmīgs arī ar to, ka aprīlī 1. reiz apmeklēju leģendāro Purvciemu! Manā prātā tā vieta izskatījās 1000 reižu sliktāk kā patiesībā ir! Neatgriezties tur nav iespējams.
Aprīlī 1. reiz skrēju Cēsu skrējienu, uzvarēju gan sevi, gan kalnus, gan citus!
Maijs nozīmīgs ar dzimšanas dienas svinēšanu, protams, kopā ar Meridiāns 40. dzimšanas dienu!
22. maijā mans 1. eksāmens.
Jūnijā 1. reiz sajutos gudra jeb fizikas eksāmens bija salīdzinoši veiksmīgs.
1. reiz Jukola (Venla) nebija mans gada labākais mačs.
Pirmo un pēdējo reizi pabeidzu vidusskolu.
Pirmo reiz biju uz Kusas dzimšanas dienu - emm dāvana jau top, ja nu kas!
Pirmo reiz izvēlējos studēt to, ko pati gribu ( vsm pati izvēlējos) jeb pieteicos studiju programmai iekš RTU.
Pirmo reiz iegāju Āzenes 16. ēkā jeb RTU Būvniecības fakultātē.
Pirmo reiz sajaucu trolejbusu ar autobusu jeb samaldījos Rīgas satiksmes džungļos!
Pirmo reiz satiku savus grupas biedrus.
Nevar aizmirst Lč stafeti, kuru nosponsorēja kluba biedri! Numurs tiek glabāts!
Mans pirmais telpu-o, finālā netiku toties televīzijā gan!
Pirmā mežonīgā grupas ballīte, ne ar mani galvenajā lomā!

Gada pārsteigums: televizora iegāde
Gada ballīte: būvniekus nepārspēt
Gada personība: manā topā tomēr Edgars Bertuks
Gada notikums: automāta iegūšana fizikā
Gada priekšmets: Konstruktīvo būvmateriālu eksperimentālās pārbaudes - nav šaubu par to!
Gada mistērija: kā es spēju iekulties nepatikšanās?
Gada ēdiens: nu jau jebkas - studente, vienmēr izsalkusi
Gada diena: trešdiena - diena, kad aizbraukt pie māsas paēst
Gada sacensības: Lāčplēša kauss

Beidzās idejas, sen nav nekas šāds darīts + kā man kāds katru dienu atgādina, man esot īsa atmiņa!

Nav komentāru: